Ännu bättre ramavtalspriser på kontorsförbrukning, fika och städprodukter

2020-06-29

Nu har vi pressat och finslipat ramavtalet hos Office Depot. Ladda ner nya prislistan eller skaffa kundnummer om du inte redan är igång.

Kontorsförbrukning, städmateriel och hygienartiklar är behov de flesta företag har gemensamt. Därför är ramavtalet hos Office Depot en av de mest nyttjade förmånerna.

Vi har en ny förbättrad prislista klar att ladda ner. Den nya prislistan har ett nytt urval av nettoprissatta produkter anpassat efter våra medlemmars genomförda köp under 2018-2019. Utöver nettopriserna gäller framförhandlade generella rabattnivåer på övrigt sortiment.

 

Vårt bästa tips

Försök använda nettopriserna så långt det går, det ger lägst totalkostnad.

 

Ladda ner nya prislistan

Klicka här.

 

Beställ kundnummer

Fyll i formulär här eller ring oss på kundtjänst.

Telefon 010 – 10 10 505

KUNDTJÄNST FÖR RABATTAVTALEN: (Aktivera Javascript för att se e-post adressen)
FÖR ÖVRIGA FRÅGOR KONTAKTA: TMF – Trä- och Möbelföretagen    Storgatan 19, Box 55525, 102 04 Stockholm    (Aktivera Javascript för att se e-post adressen)    08‑762 72 50