Förbrukningsmateriel

Kontorsmateriel, papper, pärmar, pennor, toners, allt för fikapausen, mjukpapper, städtekniskt.

Om inköpsavtalet

Leverantör Office Depot AB Fakta Ramavtalet omfattar specialpriser och särskilda köp- och leveransvillkor.
Ramavtal
Nettopriser i genomsnitt 76% rabatt
Generella kategorirabatter hela sortimentet i genomsnitt 20%
Alltid fraktfritt (normalt vid order om minimum 1250 kr).
Alltid leverans ändra fram till din dörr.
Betalningsvillkor 30 dagar (normalt 15 dagar).

Gör så här

  • Ladda ner specialprislistan.
  • Skaffa kundnummer med formuläret nedan. Inom ett par dagar hör leverantören av sig via e-post.
  • När du fått ditt kundnummer handlar du varor så här:
    Webbutik www.officedepot.se
    Logga in med de uppgifter du får av leverantören på e-post.
    Telefon: Ring 020-560 560
    Uppge ditt kundnummer eller företagsnamn.
    Butik: Gå till en butik, Office Depot eller Svanströms.
    Vid kassan uppger du ditt kundnummer och visa identifikation.

Ansök om kundnummer här

Medlemsföretag *
Organisationsnr. *
Kontaktperson *
Telefon till kontaktperson *
E-post *
Meddelande
KUNDTJÄNST FÖR RABATTAVTALEN: (Aktivera Javascript för att se e-post adressen)
FÖR ÖVRIGA FRÅGOR KONTAKTA: TMF – Trä- och Möbelföretagen    Storgatan 19, Box 55525, 102 04 Stockholm    (Aktivera Javascript för att se e-post adressen)    08‑762 72 50