Ja, om du är medlem i TMF, Trä och Möbelföretagen. Tjänsten är kostnadsfri.
Under respektive ikon på första sidan kan du läsa mer om avtalet och erbjudandet.
Så länge inte avtalet är tidsbundet, exempelvis om du ingått ett årsabonnemang, kan du säga upp det när du vill.
Kontakta leverantören och hänvisa till fakturan. Om du fortfarande har problem, kontakta kundtjänst.
TMF eller annan part bakom denna webbplats tar inte del i den juridiska relationen i köp/sälj av varor och tjänster i de avtal som presenteras på webbplatsen. På webbplatsen finns information om de specifika fördelar du får, men det är upp till dig själv att läsa på om leverantörens villkor för köp- och leverans. Det är därför alltid upp till dig som köpare att avgöra om du ska ingå en kundrelation med leverantören.
Nej, det behöver du inte göra. De rabattavtal som erbjuds är helt frivilliga att nyttja och används ofta som ett komplement till befintliga leverantörer.
Du har rätt att använda de nya avtalsvillkoren om dessa är bättre än de du har hos leverantören idag. Fullfölj instruktionerna för att använda rabattavtalet och kontakta leverantören om du får fel priser.
Ja, det går bra. Hos vissa leverantörer kan man lägga upp flera leveransadresser, hos andra behöver man lägga upp nya konton. Kontakta leverantören så hjälper de dig.